5. Είναι δυνατή η δημιουργία υποστηρικτικού υλικού, στο πλαίσιο ενός αυτόνομου ψηφιακού μαθήματος, για μια ομάδα μαθημάτων του Προγραμμάτος Σπουδών;

Για παράδειγμα για τα μαθήματα Ζωολογία Ι (χειμερινού εξαμήνου) και Ζωολογία ΙΙ (θερινού εξαμήνου), που εντάσσονται στο Πρόγραμμα Σπουδών, να δημιουργηθεί ένα αυτόνομο ψηφιακό μάθημα η Ζωολογία.

Στο πλαίσιο του έργου είναι επιλέξιμη η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για μαθήματα που διδάσκονται στο Πρόγραμμα Σπουδών των Τμημάτων/Σχολών του Ιδρύματος και μάλιστα δίνεται προτεραιότητα στη δημιουργία ψηφιακών Προπτυχιακών Μαθημάτων, καθώς απευθύνονται σε σαφώς μεγαλύτερο «κοινό».

Συνεπώς, προτείνεται, η δημιουργία υποστηρικτικού υλικού να προσανατολίζεται σε συγκεκριμένα μαθήματα που διδάσκονται στα Προγράμματα Σπουδών των Τμημάτων/Σχολών. Για οικονομία κλίμακας, και όπου αυτό είναι δυνατό, θα μπορούσε υποστηρικτικό υλικό που έχει δημιουργηθεί για κάποιο μάθημα, να επαναχρησιμοποιηθεί και σε κάποιο άλλο, με τη σύμφωνη γνώμη των διδασκόντων.

Κατηγορία ερώτησης: